Bebegimm_20 bende antibiyotik kullandım kadın dogumcudan kağıt aldım anestezide bebeğe zararı yok 4 saatte atılıyor zaten vücuttan denildi bana bebeğe zararı olursa yapmicam dedim zararı yok dediler yaptırdım ama senin dişinle benimki aynı değildir belki daha kötü durumdadır o yüzden birşey diyemiyorum tabi allah şifa versin bebeklerimizi alsaydık kucağımızada şu diş ağrılarında kurtulsaydık