_kubranurr_ 😂valla evlilik çok güzel tamam ama çalışıp paranı yemek belli bi yasa kadar daha güzel 😁.29 yaşındayım turkiyenin çoğu yerini gezdim es le de gezilebilir diyebilirsiniz ama öyle olmuyor hiç, babamın durumu da iyi benim hem ondan hem kendi param çok güzel yedim.Simdi kazanıyorum ana bi bakıyorum para yok ev kirası elektrik faturası masraflar vs vs hele şimdi hamileyim hiç yok😁çok gezdiğim yediğim içinde sıkıntı etmiyorum eşimi seviyorum😊