juliet benim görüşüm 24 ve sonrası evlilik ve çocuk için ideal. Kim ne derse desin. 18 yaşında üniversiteye gidiyordum 🤦🏻♀️ Evlilik ve bebek aklıma bile gelmezdi. Okudum çalıştım gezdim yedim içtim evlendim iyi ki erken olmamış. Yaş oturması için kendine kendini ispatlamak için 18 çok erken. Annelerimizin dönemi değil dönem onlar evlenmiş diye örnek değil bence. Ama tabi herkesin kendi düşüncesi kararı.