juliet bende durumlar aynı ☺️ Okullar, eğitim, iş hayatı, kariyer , biraz gezme tozma, eşle biraz çocuksuz vakit geçirme vs derken yaşı 28 yaptık. Mayıs ayında anne olacağım inşaallah. Ama çok şükür evlendiğim ve anne olduğum yaştan da mutluyum. Erken evlenenler, bunu tercih edenler ya da zorunluluktan evlenmiş olanlara da saygı duyuyorum. Herkesin hayat serüveni farklı ilerliyor sonuçta. Ailenizle, sosyal çevrenizle çok ilintili bir durum. 🙋♀️