Canim hiç korkacak bişey yok basit bir işlem benim doktorda haftaya kalp atışını duymazsak vajinal muayene ederim demişti öyle de oldu duyamayinca vajinadan bakti zaten incecik bişey üzerine jel sürüyor hiçbir şey hissetmiyorsun hiçbir zararı da yok demişti doktorum ikili test yaptiracaktik bu hafta çocuk ters duruyordu yine alttan yapalım muayeneyi dedi yaptık benim ikinci oldu daha 13 haftalık hamileyim dogurana kadar kaç olacak allah bilir 😥