Zeynepmum benim bi tanıdıģim yaşamısti öyle bi dogum devlette dogum yapti evde suyu gelmis hastanede 2 defa suni sancı vermişler yine açılma olmamış ama bu doktorun suçu durum sezeryanlk iken çatida darmıs normal dogurtturmus çok kesmisler bide doktorunuda iyi seçmek önemli tbi sezeryanlk doğumu normale zorlamak doğru değil