Merhaba. 39+1 deyım ve normal doğuma çok hazırladım kendimi fakat bebek iri geliyor şuan 3800 civarında. Pztsi tekrar kontrolüm var ama iri bebeğin normal doğumda riskleri var. İlk doğumum üstelik. Muhtemelen illa normal istiyorsan suni sancı verelim doğumu başlatalım diyecektir doktor. Sezaryeni hiç düşünmemiştim çünkü. Ama duyduğum kadarıyla kendi sancın başlamadan direk suni sancı çok beter bişeymiş. O kadar zor ki sezaryen daha iyi diyorlar. Yaşayan varmı bilgi verir misiniz?