Terspektif Kbra1234 inşallah bende de gerek kalmaz canım ilk kutu bitince bi kan verip baktırıcam artık
Ceyo00 Terspektif banada igne verdi canim benim de düşük cikti bende sevmem iğneyi ama açılmıyor kalçadan yapıyorlar haftada 1 kutu bitene kadar 2.çi kutu ayda 1 doğuma kadar dedi
Terspektif Ceyo00 canım gerçekten acımadı ya korkup stres olduğuma değmedi şükür 🤣 bende ilk kutu 3 günde bir 2. Kutu haftada bir olacağım 😕
Terspektif Smnl cesaretimi toplamışken gidip oldum hemen birini gerçekten de çok ağrımadı darısı diğerlerine inşallah ☺️
Terspektif Ceyo00 canım aslında çok düşük değil değerim salı günü 170 küsürdü ama referans değerin altında olduğu için yine de düşük dedi doktor 😕
Deletedmom2224 Terspektif haplar pek işe yaramıyor malesef o yüzden doktorunuzu dinleyin. Bende 1 kutu yani 5 iğne oldum hemen toparladı çok şükür
Nilll Terspektif benim doktorum da düşük buldu B12 değerimi ama hamile olduğum için iğne vuramayiz dedi. Sizinki neden iğne verdi ki acaba
Terspektif Nilll canım kullananlar varmış baya yorumlarda var. Bilmiyorum ki iğne verdi benim doktor da 🤷♀️