Terspektif
Canım bn hamile kalmadan önce de b12 vitamin iğnesi kullanıyodum. Hamile olduğumu öğrenince hemen doktoruma danıştım sağlık ocağındaki aile hekimimde gittiğim kadın doğum doktoruma da danıştm iğneleri kullanmanda bir sakınca yok aksine daha iyi bebeğinde sende vitamin takviyesi almış oluyosunuz dedi bir sorun olmaz korkma bnce😊