Esraygtf valla hiçbir doktor geri göndermiyor. Ve noluyo annenin daha açılması 2 cm ken veya 1 veya 3 yani azken yatıyo. Ve saatlerce açılmayı bekliyor. Zaman ilerledikçe de Haliyle stres oluyo ve açılmaları ya ilerlemiyo yada duruyo. Biiiirrrçok arkadaşımdan bunu dinledim. Ve sonraları ne oluyo sezeryan. Malesef 😟
Birde şu var. Emin olun eviniz daha temizdir. Orda düşünsenize herkesin kullandığı klozeti banyoyu kullanıyorsunuz.
Yani velhasılı rabbime güvenmek ve dua etmek önemli ☺️