Doğum anlık bişey arkadaşlar. Asıl iş sonrası 🥴🤭😂
içli dışlı çok dikişim vardı. Ama çocuk çıktı ya hiç umrumda değildi. Ebeyle muhabbet ede ede dikti bitirdi.
kordonu hemen kesmediler. Biraz kucağımda yattı. Ona dokundum 🥰 ten tene temas oldu sonra kesildi ve yanımda üstünü giydirdiler
doğum dikişleri içinde size tavsiyem
!!!kesinlikle ped kullanmayın. Gazlı bezin içine pamuk koyun ped şekline getirin( ben bundan birsürü hazırlamıştım) wcden sonra batikon ve kantoron yağı ile pansuman yaptım. Çok şükür kısa sürede geçti elhamdulillah