Benimde 5-6. haftamdan sonra aşırı bulantılarım oldu hiç bir şey yiyemedim nerdeyse her gün acile gittim bulantılarımdan serum taktılar doktorumun verdiği vitaminleri bile alamadım dramamine vermişti doktorum ama hiç bir işe yaramadı daha da bulandırdı midemi ondan sonra zofer 4 mg verdi Allahıma şükür bu hap sayesinde birazda olsun kendime geldim yiyip içebildim. Sabah 1 tane akşamları da yarım alıyordum şimdi akşamları atmıyorum zorda kalmadıkça, sadece sabahları 1 tane alıyorum biraz pahalı bir ilaç ama yapacak bir şey yok dayanamayacak hale gelmiştim. Zararı olduğunu duymadım bende sonuçta doktor veriyor ve zararı olacak bir ilacı verecek hali yok. Şuan 12+1'im yiyip içebiliyorum günde bi tane hapla günümü tamamlıyorum Allahım herkese kolaylık versin inşallah🙏