Çok iyi geliyo bana da doktorum verdi 1 kere kullandım anında kesti ama ilaç çok ağır normalde kanser hastaları kemoterapiden sonra mide bulantısı yaşıyormuş ya ağır bir şekilde onlar için veriyorlarmış diye okumuştum o yüzden kullanmadım bol bol karbonhidrat yedim bastırdım diye şükür coçok uzun sürmedi ekstra bir ilaç aramama da gerek kalmadı