Eyomi48 Mrv21 merhabaaa ,aynı günü bekliyoruz . Beni iki gecedir uyutmayan kasık ağrısı ve bebek hareketleri var.acaba gelecek mi ,diyorum ama bir yandan da korkuyorum.karisik hisler😁😁😁😁
Blgky Mrv21 37+3teyiz bizde bekliyoruz normalde 29 aralıktı doktorum 21 görünüyor dedi kanala kafayı indirmemiş daha bakalım ama şöyle birşeyimiz var bizim kordon dolanmış boynuna bir tur ondan hareketlerini kontrol ediyoeum devamlı
Mrv21 Eyomi48 benimde kasılmam çok oluyor toplanıyor sertleştiriyor kendini😐bide akıntım çogaldı bazen su mu diye düşünüyorm 😌
Esmeler Mrv21 benimde 23 günüm var. Akıntı bende fazla ama bence su değildir😁 ama hareketleri çok fazlalaştı bu aralar. Ama doktor doğum kanalına girmemiş dedi😑 pilates topu aldım dün. Üstünde zıplayacam, hurma yemeye başladım. Ve her gün düzenli yürümeye çalışıcam. İnşallah bu cuma da izne çıkıyorum .
Mrv21 Esmeler bende hurma yemeye başladm günde 7 tane felan siz günde kaç tane tüketiyorsnz ☺️ benmde haftaya cuma kontrolm var şuan normal görünüyor herşey ama çatı muayenesinden snra net belli olur artk heyecan ve korku dorukta😐😬
Mrv21 Cigdemmcey kızlar burda birbirimizi takip edelim kim önce doguracak acaba,, 😍 🤭 dogum 3 ocakta dedi doktor bir başka doktor da 31 Aralık demişti sizin tam olarak ayın kaçında 🤭
Cigdemmcey Mrv21 bana 31 aralık 40 haftam fakat erken olur gibi dedi bekliyoruz bakalım çatı muayenem var bugun
Eyomi48 Evet evet buradan sohbet edip destesk olalim birbirjmize asagi yukari bana da doktorum 38. Hafta beklemeye başlayalım dedi. Bir sey soracagim sizi bağırsak hareketleriniz nasil ben sürekli büyük tuvalete cikiyorum, acaba bu bi gösterge mi?
Eyomi48 Allah hayirlisiyla kucagimiza almayı nasip etsin, heyecan merak hepsi var. Anneler benim merak ettiğim cok şey var , hepsini yaşayıp göreceğiz.