ipekveannesi Zeytur Allah yardımcımız olsun 😥 evde sürekli emekler pozisyondayım belki döner diye sende belki işe yarar 🙄
Zeytur ipekveannesi 36.haftadayım hala ev işlerini kendim yapıyorum,yerleri bile vileda ile değil eğilerek siliyorum ama nafile ,yeri yok dönmek için ,sen ne yaparsan yap diyor doktor ,sezeryan günü bile verdi ,sizin belli mi?
Nursenamustafa Bizde bugün 34 olduk en son 31 haftalıkken gitmiştim 1750 kg du haftaya tekrar gideceğim bklm bizim oğlan nasıl
ipekveannesi Zeytur 34+2 olduk doktor 37. Haftaya kadar vakti var dedi benimki de boyundan dolayı dönemiyor eğer o haftaya kadar dönmezse gün verecek bana da
Neslihan22 nhlkskn aynıydı benim kızın kilosuda 32+6 da 2128 falandi 35+0 2496 olmuş işte cok almamis givi geliyor gerci benim ilk kizimda 2900 dogdu 😬 bizimde haftalik ama bir hafta nst diğer hafta nst+kontrol pazartesi kontrolümüz var bakalım lac kilo oldu
gzde34 Bsr-shn123 34 haftalıkken gittik 2337 gramdı en son. Nstde sancım çıkmadı çok şükür. herşeyimiz hazır sadece çantamızı yerleştireceğiz☺️ Doğum tahmini 16 Ocak görülüyor bakalım belki erkende gelebilir🙈