Bugün 37+0 haftalık olduk, tahmini doğum 2 Ocak şuan için abartılı bi ağrım yok bazen belimde ağrılarım oluyor, oğlum büyüdüğü için hareketleri karnımı geriyor iyiyiz onun dışında ne zaman gelmek isterse beyefendi bekliyoruz artık, yeterli sağlıcakla gelsinler 😄