Deebg 6+1 suan
Tucenur aynıyız 30 ekim son adet dönemi
Tucenur bende 6+1 salı günü gideceğim kalp atışı için duyarız inşallah 🙏
alpulll evet canım
alpulll bende 6+1 im 1 boş gebelik geçirmiştim
Deebg rabbim sağlıkla kucağımıza aldırır insallah 🙏🏼🙏🏼
alpulll inşallah canım