FulyAtik merveserkan0197 37+2 doktoruma gore bu hafta dogurmam gerek ama bende ufak sancilar disinda bisey yok
Leyla9292 merveserkan0197 bizde aralık annesi olarak hayırlısı ile perşembe günü kavuşuyoruz inşalla.son 1💚
Yvznannesi Aminemeyra hayırlı olsun sağlıkla büyütun inşallah. Suni sancıyla süreciniz nasıldi biraz bilgi verir misiniz
Aminemeyra Yvznannesi sabah 7 de takıldı 1.30 da Doğum oldu ama bir takım aksilikler yaşadık o sebeple yoksa Emin’im daha kısa sürede olurdu
Kbra1234 merveserkan0197 bizde 38+3 olduk kasılma ve sancılarımız var doktor 1 hafta içinde gelir dedi
YagmurErgun @_Kubra_ kasılmalarım çok oluyo birde belirtimi bilmiyorum ama iki gündür aşırı akıntım oluyo bazen su gibi geliyo böyle onun dışında birşey yok bende persembe kontrole gidicem bakalım ne diyecekler
Edanur34 38+4 kasılmalarım oluyo ara ara geçen cuma doktorum 2-3cm açıklık var demişti bu cuma tekrar gidicez bakalım inşallah sağlıkla bi an önce gelir
abcd1234 Tam 38.haftada doğurdum:) geçen hafta bu saatlerde yine 04:00 gibi hastaneye yatma telaşım vardı.şimdi ise yavruyu besleme telaşım var🥰🚼 besledim, altını değiştirdim, gazını çıkardım🌺uyku da tutmayınca foruma bakayım bi dedim🥰