Sez19 Oguzaysel bedeniniz normalde zayıf olsa da kenarları lastikli gibi olduğundan düşmez. büyük boy almanızı öneririm. Çıkarıp giymesi çok daha rahat olur. 74 kg ile dogum yaptım öneririm depend çok büyük rahatlik👌
Oguzaysel tuce026 hayır doğumdan sonra kanama olacağı için adet kanamasından fazla oluyormuş külot şeklinde kullanımı rahat oluyormuş ped yerine bu kullanılıyor
nursan1 Defdef bende şuan 31+5 haftalık hamileyim ve 57 ile hamile kaldım şuan 63 kiloyum sizce ben hangi beden almalıyım çok sıksında istemiyorum çok bol olsunda istemiyorum 🤔
Meltemkskn Oguzaysel 6 yıl mı ? Rabbim ol deyince oluyor sağlıkla kucağına almak nasip olsun canım ♥️
Defdef nursan1 canım onlar lastikli zaten çok bol olmaz bence sende L beden al ozamana kadar biraz daha kilo alırsın çünkü ben kesinlikle tavsiye ederim o kadar rahat ettim ki eve çıktığımda da bi kaç gün kullandım orkid falan dayanmıyo o kanamaya
Beyzanurlina Oguzaysel buyuk beden al kuzum ben cok rahat ettım 73 kiloyla dogum yaptım 67 ye düştüm haylada cok rahat
Anneolmak_ İnan ki ben 46 kiloyum en büyük bedeni aldım 24+5im tabi daha kilo alırım. Açtım paketi bir baktım küçücük yuhh dedim iyiki bunu almışım o yüzden en büyüğünü al ameliyat yeride olacak sıkmaması lazım zaten acır yoksa
Pnaronoruc Anneolmak_ 25 haftalık olacaksınız şuan kilonuz kaç merak ettim bende çok zayıf hamile kaldımda 25+5 im şuan ☺️
Pnaronoruc Anneolmak_ Bende bu bezden almayı düşünüyorum şuan 53 kiloyum son ay almak daha mantıklı çünkü bilemiyorum kaç kilo daha alacağımı Mart ayına kadar daha zaman çok 😄
Pnaronoruc Anneolmak_ hadi ya 😄 canım bende 43 kilo ile hamile kaldım şuan 53 kiloyum ☺️ Fazlamı almışım bende anlayamadım 😂 daha 3 ay var nerdeyse doğuma