Kızlar herkes depend cok rahat oluyor diyor buyuk beden mi almaliyim bilemedim normalde 57 kiloydum 69 kilo oldum şuan 33+3 teyim kalcadan genislemedim gobegim one dogru sivri , sezeryan olucam sizler hangi beden aldiniz cok buyuk olursa duser dimi kulot seklindeymis sanırım