Leyla9292 Meloo bizimde 12aralık perşembe günü üçüncü sezeryan im olacak ama korkuyu anlatamam çok var hemde dört gözle hayırlısı ile o günün geçmesini bekliyorum bebeğim in sağlıklı bir şekilde yanımda olmasını çabuk toparlanayım😔😔😔evde iki çocuk daha var çünkü
HvvGlKrdl Meloo yarin 40.haftam doluyo ama ne heyecan var, ne korku var, ne agri ne sanci var, keşke bir an önce agri sanci gelse de dogursam diye bakiyorum.. Korkuyu heyecani gectim artik canim ya 😔😔
Yldzzyldzz 26 aralıkta 40 haftamız doluyo en ufak bi ağrı sancı yok 🤷♀️ Karnım hala çok yukarda bence gelmicek 😅 keşke hemen gelse diyorm ama bakalm. Günü nasıl alıyosunuz kızlar sezeryan kesn olduğu içim mi
Ays007 Yldzzyldzz bizimde 21 aralıkta tam 40 hafta oluyor doktorum bir gün önceden alacak ama ben isteğe bağlı sezeryan oluyorum ☺️
Meloo Yldzzyldzz evet canım benimki sezaryen normal olursa bebişe bağlı tabikide sağlıkla gelsin inşallah
Izmrlm Benim yarın doğumum sezeryan ile olacak çok heyecanliyim korkuyorum karmaşık duygular içindeyim
Meloo Izmrlm ayyy sağlıkla al kucağına inşallah ben daha şimdiden korku sarmışken artık yazarsın bizede
Yldzzyldzz 26 aralıkta 40 haftamız doluyo en ufak bi ağrı sancı yok 🤷♀️ Karnım hala çok yukarda bence gelmicek 😅 keşke hemen gelse diyorm ama bakalm. Günü nasıl alıyosunuz kızlar sezeryan kesn olduğu içim mi
Izmrlm begrich amin inş 12.12 olsun doğum tarihi diye bende perşembeyi beklemek istedim.ama doktor yarın alalım dedi
Tugceblc Leyla9292 benimde ikinci evde çocuk olduğunu bilmek bir an önce toparlanması için dua ediyorum. Ameliyat sonrasi iyileşme sürecimiz umarım daha hızlı olur😣
Meloo Leyla9292 aslında tecrübelisin daha sakin olman gerekiyor ama yine de insan demekki heyecan yapıyormuş sizin işiniz daha zor 3 çocuk allh yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun inşallah 🤲
Semraymz Bizim son bi haftamız kaldı ama gelmeye pek niyeti yok galiba prensesimizin hayırlısıyla sağlıcakla doğsunlar inşallah 🤗
Tugceblc Benimde 18 Aralık ikinci sezaryenimi olacagim spinal. Her şeyi bildiğim için ilkinden daha da endişeliyim 😁
Leyla9292 begrich hazırlıklar tamam gibi yarın kuaföre gidecem sonra heyecan korku bi arada ameliyatı bekleyecem doktorum beni öğlen arası alacak keşke erkenden alsaydı hemen olup bitseydi biran önce geçsin istiyorum