Ayperi86 😅estağfirullah canım ben hemen anlatayım çünkü eylülde yaşadım bata 4gğn kala test çift çizgiydi,hep yaptım 4gün boyunca çift çizgiydi ama koyulaşma olmadı hiç sonra regl gün geçince doktora gittim 40 çıktı kanda 2gün sonra tekrar kan testi yaptırdım 23 olmuştu,2gün sonrada regli oldum doktor kimyasal dedi,düşene kadar da kontrol ettik betahcg testiyle