Ayperi86 ovülasyon testi yapıyorum canım 3aydır her adetin başlangıcından sayınca 11 12. Gğn yumurtlama sonra 13. 14.Gün çatlıyor sonra çatlamadan 14gğn sonra adet oluyorum okdr düzenliliki düzenli olmayanlar hamile kalıyor düzenli olan kalamıyor nasip kısmet Allahım herşeyin hayırlısını versin zamanı değil demek miş aralık Ocakta doktora inşallah bakalım ne dicek