Merve5467 Merve5467 hastane hakkında cok iyi seyler duymuyorum ama ilknur hanıma giden herkes cok memnun oyuzden devam ediyorum ona
Latifeserhat Merve5467 kesinlikle bende çok memnunum ilknur hanimde hatta suyum gelmeye başlamıştı normal her doktor hemen alalım dediler ilknur hanım tedavi uyguladı ve çok şükür düzeldim
Balgebe Merve5467 kişiye göre değişiyor benim memnun olduğum doktordan sen memnun olmaya bilirsin Adatıp çok iyi ilgili yardımcı oluyorlar her konuda
Zizinemm Pinarsarica54 Pinarsarica54 ben de ona gidiyorum cinsiyet soyledi mi size soylediyse kacinci hafta soyledi acaba.bu arada cok haklisin ben de ustune tanimiyorum
Balgebe Pinarsarica54 bende çok dr gezdim Sedat beye gittim tedavi uygulayamadı geç kaldım onun rahatlığından dolayı memnun kalmadım hiç
Pinarsarica54 Balgebe üZüldüm tek sorun yaşayan sensin sanırım etrafımda herkes ondan cok memnun riskli doğumları bile yapıyor 🙄
NandY Serdivan 33+4 herkese selamlar 🙋♀️ 26 ya kadar neşe çakmakçı ya gitmiştim şuan adatıp hastanesinde reyhan hanıma gidiyorum . Pıhtılaşma sorunum olduğu için araştırmada da takip ediliyorum
esramevatskrn Bende varım 🖐️ 29 haftalık olduk 💕 Çevremde çok övülen bir doktor olduğu için Adatıp Tuba Düzcan a gidiyorum. Çok da memnun değilim ama onunla başladığımız ve sona yaklaştığımız için devam ediyoruz mecbur 🤷
Latifeserhat Senin baya az kalmış Allah kurtarsın canım planlı sezaryen mi yoksa doktorun isteğiyle mi
Merve5467 Latifeserhat ilk cocugumda sezeryanla dogdu.ocak sonu gibi olur sanırım cumartesi randevum var netlesir umarım tarihimiz 🤲
Zizinemm Esra_bttl aynen iyi yapiyorsun canim zaten sezeryanci biliyorsundur hemen odasinin sol tarafindaki odada remzi eren var cok iyi .Allah sagsalim kucagina almayi nasip etsin ins😊