Balgebe canım bende Sakaryada Sedat beye gidiyordum kalbi durduğu için kürtaj oldum. Sedat bey gerek yok dedi araştırmadı bende başka bir şehirde doktora gittim iyi bir doktora pıhtılaşma var dedi ama hamile olduğun zaman iğneye başlayacağız dedi öncesinde bir şey kullanmana gerek yok dedi daha hamile değilim. Sen öncesinde hap falan içtin mi?