Sksdmr10 Canım 17 kg aldım.Boyum uzun olduğu için karnım sivri gözüküyor sadece.Açıkcası çok da önemli değil.Hamilelik öncesi zayıflamıştım,doğum sonrasında zayıflayacağım.Hindistan cevizi yağı kullanıyorum banyodan sonra.Bol bol da su içiyorum.Ara ara gıdıklanma oluyor ama şükür çatlamadım.