28’im ben de. 10 kiloyu geçmek üzereyim. Geçen ay göbek deliğimin etrafı acıyordu gerilmekten. Görünürde çatlağım yok ama detaylı bakmıyorum hiç. 😂 Göbek deliğimin altını zaten görmüyorum. Yakından ayna tutup da bakmadım. Banyo sonrası çatlak kremi sürüyorum. Nemli tutuyor en azından.