Tgc-kpr Öncelikle insAllah muvaffak olursunuz. Benim de tüp bebek. Agri vs normal. Sonucta bir gun once ufak bir operasyon gecirdiniz. Benim de agriyordu. Hatta cok halsizdim tuttu simdi yaklasik 18 haftaligiz. Endise sakin etmeyin . Bu süreçte en büyük dusmaniniz stres. Zaten tüm gebelik boyunca en tehlikelisi o maalesef.. 0 stres olmuyor ama asgariye indirmek gerek. Ve bol bol dinlenin. Zaten size söylemişlerdir.. Takviye fln vermislerdir.