Benim ağrım çok olmadı ama transferden sonraki 3 gün sabah belim çok dehşet ağrıdı meğersem tutunma belirtisiymiş sonradan öğrendim :) onun haricinde günde 1 tane avakado,1 avuç ceviz,haşlanmış yumurta falan yedim. Hiç ağrım sızım olmadı çok ümitsizdim ama tutunmuş 8 haftalığız ❤️