Tazeanne0134 Aysegl_ tahmin edebiliyorum bide onu içinde hissetmeye başla karnın büyümeye başlasın sen bide o zaman gör
Aysegl_ Tazeanne0134 Ayy o sonuclari alirken hıçkıra hıçkıra ağladım kalp atislarini tekmelerini hissedince ne yaparim acaba hâlâ gözlerim doluyo yaa ❤❤❤
Tazeanne0134 Aysegl_ biz kalp atışını 7+3'de duymuştuk cok ağlamıştım çok kötü olmuştum hareketleri vs çok çok güzel inşallah hepsini yaşayıp sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim şimdide 34+4 haftalık hamileyim
Aysel223 Aysegl_ Canim hayırlısı olsun ❤️❤️🙏🙏 cok sevindim Allahım en kısa zamanda kucağına almayı nasip etsin insallah 🙏🙏❤️🥰
Aysegl_ Aysel223 Aminn insaAllah Rabbim isteyen herkese istediklerinin daha hayırlısını nasip etsin insaAllahh ❤🤗
EbruIrmakAhmet Aysegl_ Allah isteyen herkese nasip etsin sende sağ Salim kucağına alırsın inşallah hayırlısı olsun 😊
Aysegl_ EbruIrmakAhmet Aminn insaAllah. Rabbim herkesi sevindirsin insaAllah degerime gore kac haftalık acaba bir bilginiz var mi
Betulsna Aysegl_ Gözünüzaydın cnm. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Değerin de gayet normal ama belki hemen kesen görünmeyebilir. 2000-3000 lerde görünüyor sanırsam. Bnmki 3000lerdeydi görmüştük keseyi. Ama 3-4 gün içinde gayet rahat görülür🤗
Aysegl_ Betulsna Amiin Allah razi olsun. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaAllah yarin gidicem dokturuma bakalim ne diyecek 😊 bu arada hafta hafta gebelikle ilgili program oneriniz var mi