31+5'iz. Bacaklarda kramp, belimin sol tarafında inanılmaz bi ağrı ki yürürken, merdiven inip çıkarken bitiriyorum. Bir de ağırlaştık haliyle. Bebişimi taşımakta zorlanıyorum. 🤪 Niyetim 37'ye kadar çalışmaktı ama ağrısına dayanamıyorum. Haftaya izne ayrılacağım inşallah. 😌