Suledurmaz bikac saat sonra 32.haftama gireceğim. Bir oğlum olacak. Henüz hiç çatlağım olmadı ama kiloda almadım sayılır. Toplam 6 kilo aldım ama zaten bebeğim şuan 1800gr. Plasentasi suyu rahim ve göğüs ağırlığı derken bana kilo kalmiyor. Kilo almamamin sebebi gebelik şekeri dolayısıyla diyet yapıyor olmam. Onun dışında evet benimde bel ağrılarım oluyor ve uykusuzluk çok fazla. Birde akşamları ayakta uyuşma başladı.