Musbet Minyonik Ewet oda olabiliyormuş ama enfeksiyon olsa hissederdm bugün biraz geçti galiba bebek büyüyor
EbruIrmakAhmet Ayseaysegok ikili taramada kız dedi ama çok yanılıyolar bu haftalarda diye güvenemiyorum hiç bakalım iki hafta sonra tekrar gidicem bu defa ne dicek 😃
Ayseaysegok EbruIrmakAhmet aynen bnde o yuzden baska doktra gtmıyorum bzm doktrmzda yanılma payı var dye 4 aylık olnca soyluyormuş ❤️saglık sıhtlı olsnda fark etmz cnsyt artk😊
EbruIrmakAhmet Ayseaysegok aynen öyle canım öğrensende acaba diceksin en iyisi vakti gelince öğrenmek Amin nerde varsa sağlıkla gelsin kuzular gerisi önemli değil