Laviniamira Kızlar bizde buradayız artıkk 🥰🥰🥰 4 haftalık diye biliyorum şimdilik yarın belli olacak 🥰 kanda da idrar da da merhaba dedik 🥰🥰🥰
minnakfasulyecim Laviniamira Temmuz anasıı olucam inşallah bende 😍 8+1 günlüğüz, hepimiz sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah yavrularımızı🙏
Laviniamira Asnb benim 2.gebeliğim ilkini malesef 5.5 aylıkken erken doğumla 14 saat yaşayıp kaybettim Şükür yine nasip oldu
Iclalgoleli Asnb ilk gebeliğim bizde 9+6 yız ☺️ Temmuz 8 gözüküyor doğumumuz bakalım ☺️ 24 yaşımdayım bende