Hazanege tansiyon çok önemli bir durum bebeğinizde zaten doğum haftasına gelmiş. Kaldı ki normal gelecek diye beklediğinizde sancılarınız geldiğinde normal de doğuramayabilirsiniz. Bir tanıdığımın da vardı tansiyonu sancılarıyla birlikte çok gerildi bilemiyoruz neden tansiyonu da çok arttı ve acil sezaryen oldu. Bebeğinizin herhangi bir sorunu yoksa haftasını zaten tamamlamış artık kendinizi düşünüp sezaryen olun bence. Bilmiyorum bu kadar neden zorluyorsunuz kendinizi resmen eziyete dönmüş gibi 😱 Allah sağlıkla kavuştursun