Kızlar 38. Haftam bitiyor. Yaklaşık 10 gündür ilaç kullandığım halde tansiyonumu düşüremiyoruz. 3 doktora gittim bebeği ister sezeryanla alalım ister sana suni sancı verelim normal doğur ama yeterkş doğur diyorlar. Tansiyondan dolayı çok ödemim var her gün 3 kilo almış gözüküyorum el parmaklarım çok şiş ve acıyor ayaklarımın üzerine basamıyorum. Hiç sancım yok, açılmam sıfır. Sizce kendimi sıkıp bebeğin kendi istediği zamanda gelmesinimi beklemeliyim. Yoksa kendi sağlığımı düşünüp doğuma kararmı vermeliyim