Bernagurses Uykucusirine bende semih beye gidiyorum. Burdan bi bayana sordum. Dogumhanesini gormus ebeleri gayet iyi diyodu tersine farabiye kotu dedi. Bende vazgectim farabiden. Hem farabide sira almak bi eziyet ve bana 2 dolmus. Bu halimle hic ugrasamam zaten canim artik degistirmekle. Hayirlisi olsun insallah iyi insanlar denk gelir
Bernagurses Uykucusirine sana ne dediler canim fatih hastanesi icin. Gidip gorup bilen birimi acaba yoksa duymusmu kotu oldugunu
Uykucusirine Bernagurses bende semih hocayi cok begendim ilgili bi doktor ve farabide 2 kisi olarak giriyorsun fatihte oyle degil yani semih hocaya kac kere gittim hep tek aldi ben ilk dusugumde farabi acilde yaptim dogumhaneye girdim allah icin cok temizdi
Bernagurses Uykucusirine Allah Allah banada tam tersi dediler herkesde degisik mi nedir 😁 hayirlisi olsun diyecez yapacak bisey yok canim
Ozlemmmmm Uykucusirine Bernagurses Bende ilk ayimda fatihe gittim semih beye sonra farabiye devam ediyorum cok.memnunum gecen gunde dogumhaneye girdim acile gitmek zorunda kaldim gordugum kadariyla oldukca temiz ve sakin bi alandi.. tabi doguran kadinlari falan gormedimde iceriden cok guzel bebis sesi geliyordu😍 ama fatihte de farabide de dogum yapan tanidiklarim var hic kotu bisey duymadim
Hulyarecep Canım bende medikal parka geliyorum Amanullah Çağatay beye kendısı yardımcı doçent doktor Harika bir doktor tavsiye ederim muayene ücreti 180tl normal Doğum 2500 sezeryan 2800 😊
EmineGneDemir Hulyarecep bende Çağatay beye gidiyorum fotoğraf çekimi falan mı var mı paletin içinde yok diye biliyorum ekstra ücreti ne kadar acaba bilginiz var mı
Esroooj Hulyarecep merhaba hülya hanım bende daha yeni hamileyim amanullah beye gitmek istiyorum tavsiyede bulunacağınız birşey varsa çok iyi olur 😊
Hulyarecep Esroooj merhaba canım kesinlikle işinin ehli bir doktor 🤗 çok şanslısın biz taşındık evimiz uzak olduğu için artık gidemiyorum ama tüm ailem ona gitti bu süreçte her hastasıyla ayrı ayrı detaylı bir şekilde ilgilenen bir doktor 🤗