Ezgievrenn çok geçmiş olsun canım 🌺 hepimize acil şifalar diliyorum. Benim o keskin ağrılarım gece geçti bol bol dinlendim ılık duş alıp hiç kalkmadım. O yüzden bugün doktora gitmedim. Dr şiddetli olursa ara beni dedi . Demek ki bu haftalara özel karın büyüdüğü için kas ağrısı benzeri bişey. Cumartesi görmüştük bebeği herşeyim iyiydi. Bu Cumartesi hastanede olcam zaten o zaman görcem yine. Aksi bir durum olursa yine giderim cumartesinden önce. İnşaşlah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏻😀🌺