Kızlar dün 4 5 saat ayakta kaldım dışardaydım dün akşam sırt bel kasık ağrısı yaşadım ama dinlendim geçer diye . doktora dün sordum duş al dinlen dedi. Bugün geçmişti ama şimdi sol kasık kısmına yine ağrı giriyor. Ağrı bi hissediliyor bi kayboluyor. Belime de vuruyor sanki ağrısı. 17+4 haftalığım. Acil doktoruna gitmeyi hiç istemiyorum ama sizce gitmeli miyim? Sabah kendi doktoruma mi gideyim? Kanamam falan yok