Aybukee Oap_12 bnde biran önce kucağıma alıp kavuşmak istiyorum.Bi yandan da korkum var tabi ilk hamileliğim doktorum normal dedi hayırlısıyla doğar inşallah.Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin 😊
Tubaaa-91 Oap_12 geçsin zaten :)) vallahi ikinci çocuğu benim piskolojimm kaldırmaz sabırsızlık kötü doktor kontrollerimi bile çok ciddiye alıp gününde gitmeyen beeeen Allah cezamı verdi iki günü üç günü geçiremez hale geldim 😀😀😀
Gamzeli_03 Aybukee emin ol hepimiz öyle bir an önce gelsin istiyorum zorluyor artık ve merak nasıl birşey acaba kime benziyor bir yandan da korku endişe merak heyecan her duygu birlikte sanırım bir kadın sadece hamile iken bu duyguları bir arada yaşar 😘😍
Merveguvencapan Son 7 ama bi belirti yok oğlum hareket ettikçe hafif sızı o kadar ağrı sayılmaz yani gelmeye niyeti yok sanırım 40. Haftaya girdik 🙄😅
37aysgl tugbadm 1 gün önce 2 cm açıklık vardı ertesi günde 3 4 cm olmuştu doktorum hemen yatış verdi 1 saat suni destek aldım sonra kendi sancılarım geldi canım doğdu bebişimiz 😊