Oap_12 Gebeliğini 3.5 haftalikken öğrenen ben için son 9 sayısını görmek, ne güzell 😍 ama yalancı sancılar dışında belirti yok, sizler ne alemdesiniz aralık anneleri:)
Kubraismail61 Oap_12 son 18 🥰 hiç belirti yok yürüyorum plates yapıyorum ama gelen giden yok maalesef 🤷♀️ iki kardesiz annem ikimizide suni sancıyla yapmış biraz korkuyorum açıkçası
Gizemabc Oap_12 ben de haftaya salı sezaryenle doğuracağım inşallah. Geçen hafta çarşamba izne ayrıldım. Ayrıldığım gibi de ağrım sızım arttı🤦🏽♀️ Sürekli belim ağrıyor, ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum🤷🏽♀️ Kasıklarım da gün içinde sancıyor. Hem korkuyorum ameliyat olmaktan hem de şu hamilelik bir an önce bitsin istiyorum
Ays007 Oap_12 20 Aralık sezeryan günüm ama nedense daha önce doğuracak gibi hissediyorum kaburga ağrısı ve kasılma dışında şikayetim yok 🤗
Zulus_58 Haftayı dolduruyorum bende bekliyorum aslında biraz geç gelmesini istiyorum ama sanki erken gelecek gibi kaşıklarımda ara ara sancılarım oluyor çünkü
Oap_12 Zulus_58 ben 35 Haftadan beridir yalancı sanci çekiyorum :( artık yoruldum. Umarım 40i bulmaz. 38+5oldum
Oap_12 Kubraismail61 sanci zaten birden geliyormuş ya, bakalım ben de günde 40 dk platesteyim. Perine filan yapıyorum
Oap_12 Gizemabc Benim ilki sezaryan. Ama bunu normal istiyorum diye sorun çıkmadıkça bekleme kararı aldık. Yoksa kızım kucagimdaydi şimdi:)
Liyaayseltag 3 günüm var ağrılarından ölüyorum ama kızım hala gelmiyo artık yürüyemiyorum bile doktorum yarın doğumhanedeymis gün verdi gidicem bakalım ne diyecek
Tubaaa-91 3 günümüz kaldı sezeryan için :)) heyecandan stresten uykularım terk oldu zaten bir aydır herşey dar geliyordu şimdi saat zamanda geçmiyor :))
Tubaaa-91 Oap_12 rüyalarıma işliyor artık :) benim ilk kendi isteğimle sezeryan kararı aldık doktorumla korkuyorum diye ağlıyorum evin içinde :)) sonra geçiyor Noluyorsa piskolojim bozuldu sanırım 🙂 uyku geceleri hiç yok karnım sürekli taş oluyor :) gelsin poposunu ısırcammmm
Oap_12 Tubaaa-91 aynen ya . Dün gece doğum yapmışım 2 dikisim varmış fila n. Nasıl mutluyum, bi uyandim hala icerde cimcimem😂😍
Gamzeli_03 37aysgl Rabb'im size bağışlasın kaç haftalık idi bebiş normal mi sezeryan mı darısı tüm yol bekleyen annelere inş 38+3 🤭😘