Mebos ilknur25_ kaç haftalıksın canım ben onu başından 12 haftaya kadar yaşadım iğnesini hapını alarak dinlenerek dua ederek atlattım çok şükür korkma dinlen bol bol ilaçlarını almayı unutma sakın Allah'ın izniyle bir şey olmaz
ilknur25_ Mebos insallah canim insallah tuvalet harici hiç kalkmıyorum ilacımı da alıyorum insallah atlatırım ben de
derya9589 ilknur25_ canım bol bol yat dinlen ve ilacını aksatma bende aynı durumdayım hem iğne hem progestan kullanıyorum kese etrafımda kanama vardı dün doktor kontrolüm vardı kanama silik silik kalmış bitmek üzere çok şükür lekelenmelerim de bitti gibi doktor sadece yat diyor ve gerçekten yat sadece lavobaya kalk rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ve gerçekten bol bol dua et duanın gücüne inan rabbim yanımızda ben buna inanıyorum 200 adet ayetül kürsi oku karnını okşayarak ya şafi çek faydasını göreceksin inşallah 🤲🏻
ilknur25_ derya9589 tamam canim dinleniyorum hiç kalkmıyorum zaten 🙏🏼 Allah razı olsun dikkat edip dua etmekten baska bisey gelmiyor elimden zaten 😞
hulya4627 ilknur25_ 6 haftalıkken benimde kırmızı kanamam oldu acilde hemen pruluton iğne yaptırdım düşük önleyici sabah doktoruma gittim kanama alanı var dedi progestan kullandım çok şükür geçti 8 haftalık olduk şimdi dua et cnm hayırlısı inş sağ salim kucağımıza alırız hepimiz
Ikizlerr elmdmr gercekten geçiyor mu benim 3 haftayı doldurdu hala kesilmedi sizin yorumunuz içimi rahatlattı
Ftszgn Hic korkma dusuk riski nedeniyle 16vhaftada rahim ağzı yetmezliği nedeniyle dikiş atildi rahim ağzıma zo zamandan beri progestan kullanıyorum vajinal sbh akşam.27 haftalık oldum,sadece duzenli kullan vajinal al
Cz34 ilknur25_ bendede oldu düşmemesi için vurdular ilaç yazdılar keşke vursaydılar genelde herkese yapıyorlar garantilemek için