ilknur25_ Anne olmak çok zor her konuda çok endişeleniyoruz ben arada bir bebeğime bişey oldu diye gece yarısı uyanıp ağlardım hemde sabaha kadar genelde çok güçlü bir yapım olmasına rağmen arada bir hormonlar bizi yeniyor 😊 çok şükür 32.ci haftadayız kıpır kıpır oğlum artık kafam rahat şöyle söylim size benim gebeliğimin ilk haftalarında 2 kesem vardı biri kayboldu sonra yumurtalık kistim patladı ve kanama alanları yüzünden düşük tehlikesi yaşadım arada bir duygularıma yenik düşsemde bebeğimin beni bırakmayacağına inandım çok şükür bu günlere canınızı hiç sıkmayın bir sonraki kontrolde geçmiş olacak inşallah🙏🙏