Gamm tabiki söylemeniz lazım ne oluyorsa söyleyin. Benim 28 de başladı 29 da arttı nst bi girdim sanci çıkı 60 a kadar duzensizdi Alah tan 1 gün yattım hastanede serum vs verdiler.Simdi yine oluyor 34 haftalik olduk bugün o kasılmalar sıklaşirsa düzene girerse doğum başlar.