Arkadaşlar doktora gittiğimde kontrol esnasında karnımın sertleştiğini fark etti domtorum bu hep oluyomu diye sordu evet dedim gayet normal bi şekilde hayır olmaması lazım hemen ilaç başlıcaz erken gelmesin dedi benim sürekli karnım serttir ve yürümemede engel 😢 başına böyle bişey gelen varmı erken gelmesin kızım 😢