hava123 hayır anlamıyorum anlam veremiyorum gerçekten, hamile kalamamak öyle kötü öyle stres yaratan bir şey ki.. birde üstüne böyle kötü yorumlar gelince hem sinirleniyorum hemde ne zaman bu kadar kötü düşüncesiz olabildik diye düşünüyorum. Rabbim yardım etsin inşallah gebe kalabilirsiniz demek varken,iğneleyici laflar kötülemeler... yaşamayan bilemez hamile kalamayanların neler çektiğini 😞 allah isteyen herkese versin inşallah..