Pes etme dene bırakma 7 yıldır evliyim tüp bebekle hamile kaldım 3 aylık hamileyim çok şükür.şu evimden ne hamileler geldi geçti ışıkları kapatıp çok ağladım duvar diplerine çöküp boynum bükük kaldı elime kaç arkadaşımın bebeği doğdu benim çocuğum yok doğumlarına gidip bebeklerini giydirdim dua et sabır et allahım büyük hayırlısıyla nasip eder yorucu yıpratıci için yanıyo ama umut kesmek yok allah var olucak insallah bak artık duamdasın arkadasım hayırlı vakitlerde nasip olsun sana sağlıkla yazını okurken cok duygulandım uzun oldu kusura bakma