gunesveguney canım benim üzülme öyle hiç olmayacak gibi de düşünme hele isyan hiç etme olur mu. Vardır bi bildiği Rabbimin zamanı gelmeden çiçek bile acmiyo, ağaçlar meyve vermiyo. Bende deniyorum 2 3 aydır henüz olmadı. Biliyorum daha yeniyim ama isteyipte olmadığını görünce üzüntü aynı üzüntü emin ol. Ama pes etmiyorum isyan da etmiyorum vakti var demekki diyorum. Meryem süresi oku 40 gün filan dua et bolbol ama böyle yaparak kendini sadece çok üzersin. Doktora gittin mi mesela? Bir sorun varmı yok mu bilmiyorum ama varsa tedavi ol, ovulasyon testlerini dene, hayit otu iç. Reglin düzenli mi? Benim korunmayı bırakınca çok duzenliyken bozuldu mesela sürekli geç geliyor. Psikolojik olarak insan çok etkileniyo biliyorum burnuma bebek kokusu geliyor yazmışsın okurken gözlerim doldu 😔 ama stres daha çok geciktiriyo o yüzden zamana bırakıp sakın olmayı dene üzülme Rabbim sana, bana ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🤲