Gamzekr Canım biraz hızlı gitmişsin. İlk 3 ay kilo alınmasını önerilmiyor. Daha bunun 30 cu haftaları var... ayrıca 20-30 kg alıpta normal diyenlere lütfen aldırma... senin ve bebeğin için sağlıklı değil. Her yönden sorun yaşarsın. Dikkat et belli şeylerden uzak tut. Mümkün olduğunca da hareket et. Bol bol yürü canım... umarım kendini bırakmazsın 👍