duygu34 Çok doğru parazit cıkmadığı sürece buna gerçekten gerek yok. İnşallah bebek gelmeden traş ettireceğiniz bebek birkaç ay tüyden rahatsız olmasın diye ondan sonrasında bebeğin de bağışıklı kedi sayesinde güçleniyor ve daha sağlıklı bir birey oluyor inşallah eşimin ailesi sıkıntı cıkaracak ama üstesinden geleceğimiz